مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 07:432014-10-22سياسي

پدافند غیرعامل سبب مصونیت بخشی جامعه می شود


فرماندار ساری، پدافند غیرعامل را بستر مناسبی برای توسعه پایدار برشمرد و گفت: پدافند غیرعامل سبب مصونیت بخشی جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جواد واحدی صبح چهارشنبه در نشست پدافند غیرعامل با گرامیداشت یاد و خاطره 10 هزار و 400 شهید استان، در خصوص سیاست های کلی پدافند غیرعامل گفت: ایجاد فرهنگ و باور عمومی در مورد ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیرعامل در مورد طرحهای حساس و حیاتی کشور به ویژه در میان مدیران سطوح مختلف و همچنین در میان مردم جامعه، تهیه و اجرای طرح های پدافند در مورد مراکز، اماکن و تاسیسات حائز اهمیت (نظامی و غیرنظامی) موجود و در دست اجرا بر اساس اولویت بندی از جمله سیاست های اصلی مورد تاکید در پدافند غیرعامل است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با ارائه تعریفی از پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل در امر مدیریت بحران در برابر تهدیدات نظامی دشمن می شود.

واحدی، رعایت اصول و ضوابط پدافند غیرعامل از قبیل انتخاب عرصه ایمن، پراکنده سازی یا تجمیع حسب مورد، حساسیت زدایی، اختفاء، استتار، فریب دشمن و ایمن سازی نسبت به مراکز جمعیتی و حائز اهمیت بویژه در طرحهای آمایش سرزمینی و طرح های توسعه آینده کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند غیرعامل سبب مصونیت بخشی جامعه می شود

پدافند غیرعامل سبب مصونیت بخشی جامعه می شود