مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 07:132014-10-22حوادث

فعالیت مراکز فساد در کابل، فرمانده پلیس را به پارلمان کشاند


فرمانده پلیس کابل در پاسخ به کمیسیون امنیت داخلی پارلمان افغانستان از وجود و فعالیت 25 مرکز فساد خارجی و 700 باند فروش مشروبات الکلی در این شهر خبر داد.

- " در کابل، ظاهر ظاهر فرمانده پلیس کابل امروز در نشست کمیسیون امنیت داخلی پارلمانی، گفت: 25 مرکز فساد خارجی و 700 باند فروش مشروبات الکلی و مراکز فساد اخلاقی داخلی در کابل وجود دارد.

اعضای کمیسیون امنیت داخلی پارلمان افغانستان مورد افزایش خرید و فروش و قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر در شهر کابل بصورت آشکار در مغازه‎ها از فرمانده پلیس کابل خواستار توضیح در این زمینه شدند.

ظاهر ظاهر در پاسخ، مبارزه با مواد مخدر را وظیفه ریاست مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور افغانستان خواند و تأکید کرد: پلیس کابل در برابر مصرف و فروش مشروبات الکلی در هتل‎ها اقدامات جدی اتخاذ و عاملان آن را بازداشت می کند.

فرمانده پلیس کابل افزود: به دلیل دست داشتن مافیا در فروش و قاچاق مشروبات الکلی در افغانستان در برخی موارد تحت فشارهایی مجبور می‎شوند افراد بازداشت شده را آزاد کنند.

وی در ادامه کمبود نیروی پلیس را یکی از چالش های عمده فرا راه مبارزه با فساد و فروش مشروبات الکلی در کابل خواند و تأکید کرد: باید برای هر هزار نفر 3 پلیس امنیتی وجود داشته باشد اما در شهر کابل برای هر هزار نفر تنها یک پلیس وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز فساد در کابل، فرمانده پلیس را به پارلمان کشاند

فعالیت مراکز فساد در کابل، فرمانده پلیس را به پارلمان کشاند