مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 06:122014-10-22دانش

2218 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حال تحصیل هستند


معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 2218 دانشجو در چهار مقطع تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام درس می خوانند.

- مجید رضایی طاویرانی، معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" در ایلام،" گفت: در حال حاضر تعداد 2218 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به وجود یک رشته با عنوان فوریت های پزشکی در مقطع کاردانی در دانشگاه مذکور ادامه داد: هشت رشته مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته شامل، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، حرفه ای، مامایی، پرستاری، هوشبری، اتاق عمل و علوم آزمایشگاهی می باشند.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: نام رشته های مقطع کارشناسی ارشد، انگل شناسی پزشکی، میکروب شناسی پزشکی، آناتومی، اپیدمیولوژی، آموزش بهداشت، پرستاری سالمندان و پرستاری داخلی می باشند، شش نفر نیز به تحصیل در رشته PHD دکترای تخصصی پژوهشی به عنوان تنها رشته دکتری در این مرکز آموزش عالی در حال تحصیل هستند.

طاویرانی با اشاره به انجام فعالیت آموزشی در هر کلاس به مدت هشت ساعت در طول روز، بیان داشت: جهت ساماندهی وضعیت آموزشی دانشجویان، 110 عضو هیات علمی فعال در 28 کلاس درس و بیمارستان های آموزشی مشغول به خدمت هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2218 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حال تحصیل هستند

2218 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حال تحصیل هستند