مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 06:082014-10-22سياسي

سفر رییس جمهور به زنجان سفر پربرکتی خواهد بود


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد زنجان با بیان اینکه سفر رییس جمهور به زنجان سفر پربرکتی خواهد بود، تاکید کرد: نیازها و هزینه‏‎های فرهنگی با نگاهی خوشبینانه تامین شود.

- حجت‎الاسلام "عنایت الله شامی" در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، افزود: این سفرهای استانی سبب درگیر شدن رییس جمهور با مشکلات و مسائل کشور می شود، لذا سفرهای استانی حرکت بزرگ و خوبی است.

وی افزود: امیدواریم در سفر این دوره رییس جمهور به استان از حاشیه‎های گذشته پرهیز شود و برنامه ریزی‎ها معقول و کارشناسی شده باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ امیدواریم قدم رییس جمهور به استان خیر باشد چراکه رییس جمهور شخصی فرهنگی و روحانی است و در زمینه فرهنگی به نیاز جامعه و محیط های اطراف توجه دارد.

وی اظهار کرد: در کشور در مقوله فرهنگ و اقتصاد مشکل اساسی وجود دارد و با توجه به اینکه ریشه‎های فرهنگی از سطوح بالا سرچشمه می‎گیرند نیازمند راهنمایی‏ هایی از سطوح بالای کشور هستیم.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: آرامش روحی و روانی حاکم بر جامعه برخواسته از حرکت ارزشمند رییس جمهور و هم‎اکنون نیز اعتدال در جامعه حاکم است و رییس جمهور به خوبی توانسته است در مسیر اعتدال پیش رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به زنجان سفر پربرکتی خواهد بود

سفر رییس جمهور به زنجان سفر پربرکتی خواهد بود