مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 04:332014-10-22سياسي

مولاوردی: داشتن بیش از دو فرزند عقلانی نیست


هم اکنون نیز انتخاب جوانان بیشتر از این نیست چه در سن 20 سالگی ازدواج کنند و چه در سن 35 سالگی، ولی باید دید که دلایل این قضیه چه بوده است؟ فکر می کنم این امر یک پدیدهٔ جهانی باشد، - ** آیا درباره تأثیر ماهواره بر فروپاشی خانواده آماری در معاونت شما وجود دارد یا خیر؟ چند درصد از خانم ها موافق اند که شوهرانشان فیلم های ماهواره ای تماشا کنند؟ اگر یک پسر یا دختر 15 ساله داشتید، اجازه می دادید که هنگامی که شما محل کار هستید از شبکه های ماهواره ای استفاده کند؟معاونت امور زنان و خانواده چنین بررسی را در دستور کار خود ندارد و مراکزی مختص این موضوع وجود دارند که هر هفته و هرماه گزارش های مربوطه را ارسال می کنند.

ماهواره هم مانند تمامی ابزارها و امکانات نوین ارتباطات و اطلاعات کاربردهای چندگانه ای می تواند داشته باشد و بستگی به این دارد که کاربران با چه هدف و به چه منظوری به آن روی می آورند.

اگر برای پر کردن اوقات فراغت است به کم کاری و سهل انگاری و عدم اتخاذ رویکرد ایجابی متولیان فرهنگی ما برمی گردد که نتوانسته اند عملکرد قابل دفاعی از خود به جای بگذارند و جذابیت لازم را برای جذب مخاطب و تأثیرگذاری به سبک زندگی ایرانی – اسلامی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولاوردی: داشتن بیش از دو فرزند عقلانی نیست

مولاوردی: داشتن بیش از دو فرزند عقلانی نیست