مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 02:532014-10-21سياسي

در گفت وگوی اختصاصی با فارس برنامه های محرم سال جاری حسینیه اعظم زنجان تشریح شد


رییس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان برنامه های 13 شب از ایام محرم و همچنین برنامه های جنبی محرم سال جاری این حسینیه را تشریح کرد.

- محمدجواد غم پرور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه برنامه های محرم حسینیه اعظم زنجان از روز پنجشنبه هفته جاری با قرآئت زیارت عاشورا آغاز می شود، اظهار داشت: برای خادمان افتخاری فعال حسینیه یک ویژه برنامه در روز جمعه دوم آبان ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های رسمی محرم حسینیه اعظم زنجان از شنبه شب آغاز می شود، اضافه کرد: این برنامه ها به مدت 13 شب برنامه ریزی شده است.

رییس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان سخنران 6 شب نخست محرم را در حسینیه اعظم زنجان را حجت الاسلام کاظم سرابی عنوان کرد و تصریح کرد: سخنران شب هفتم این مراسم آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خواهد بود.

این مسئول از حضور حجت الاسلام ابراهیم رییسی معاون قوه قضاییه در مراسم و سخنرانی در حسینیه اعظم زنجان در شب هشتم محرم خبر داد و افزود: سخنران شب نهم یکی از مسئولان کشوری خواهد بود که متعاقبا اعلام می شود.

غم پرور سخنران شب های دهم و یازدهم محرم را آیت الله محمد حسینی عنوان کرد و ادامه داد: برای سخنرانی شب های 12 و 13 حجت الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر حضور می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگوی اختصاصی با فارس برنامه های محرم سال جاری حسینیه اعظم زنجان تشریح شد

در گفت وگوی اختصاصی با فارس برنامه های محرم سال جاری حسینیه اعظم زنجان تشریح شد