مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 02:282014-10-21اقتصادي

ظرفیت تولید گاز کشور 100 میلیون متر مکعب افزایش می یابد


مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: ظرفیت تولید گاز کشور امسال 100 میلیون متر مکعب افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی یوسفی عصر سه شنبه در نشست با اعضای شورای اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران عهده دار اداره و راهبری حوزه عملیاتی پارس جنوبی، پارس کنگان و پارس شمالی است.

وی با بیان اینکه راه اندازی فازهای دارای اولویت از مهمترین برنامه های وزارت نفت در این منطقه است، تصریح کرد: ظرفیت تولید گاز کشور امسال با ورود بخشی از گاز فازهای 12 و 17 و 18 نسبت به سال گذشته 100 میلیون متر مکعب افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: پروژه های قابل سرمایه گذاری در این منطقه شناسنامه دارد خواهد شد چرا که یکی از مهمترین عوامل کمبود جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این منطقه، نبود شناسنامه برای پروژه های سرمایه گذاری است.

اجرای طرح فراگیر پالایشی سیراف با ساخت 8 پالایشگاه وی از تلاش برای توسعه منطقه ویژه پارس خبر داد و افزود: از مهمترین اقدامات وزارت نفت در دوران جدید برای جذب سرمایه بخش خصوصی در منطقه می توان به طرح فراگیر پالایشی سیراف اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید گاز کشور 100 میلیون متر مکعب افزایش می یابد

ظرفیت تولید گاز کشور 100 میلیون متر مکعب افزایش می یابد