مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 02:232014-10-21اقتصادي

اعضای شورای اطلاع رسانی دولت از پارس جنوبی بازدید کردند


اعضای شورای اطلاع رسانی دولت با حضور در شهرستان های عسلویه و کنگان، از تاسیسات و ظرفیت های پارس جنوبی بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت عصر سه شنبه در جریان بازدید اعضای شورای اطلاع رسانی دولت از پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق بسیار مهم و تاثیرگذار در اقتصاد و انرژی کشور است.

اکبر نعمت الهی با اشاره به تاکیدات دولت و وزارت نفت مبنی بر لزوم توسعه فازهای پارس جنوبی، خاطرنشان ساخت: شاهد اقدامات بسیار مهمی به منظور توسعه پارس جنوبی هستیم.

وی گفت: در این بازدید از فازهای مختلف پارس جنوبی از جمله فازهای 12، 15 و 16 ، 17 و 18 بازدید کردیم و از نزدیک در جریان توسعه آنها قرار گرفتیم.

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم ما در وزارت نفت این است که پروژه های مناطق عملیاتی را اطلاع رسانی کنیم و مسئولان کشور نیز در جریان این اقدامات قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: به همین منظور از حوه مدیران کل روابط عمومی دعوت کردیم تا بازدیدهایی از فازهای مختلف پارس جنوبی و همچنین پارس شمالی و وضعیت مناطق پیرامونی صنایع در این منطقه داشته باشیم.

نعمت الهی ادامه داد: در چند مرحله از صبح تا عصر از بخش های مختلف پارس جنوبی و شهرستان های عسلویه و کنگان بازدید داشتیم و طرح های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای اطلاع رسانی دولت از پارس جنوبی بازدید کردند

اعضای شورای اطلاع رسانی دولت از پارس جنوبی بازدید کردند