مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 01:532014-10-21ورزشي

استفاده از طبل های ناهنجار در ماه محرم جرم است


رییس پلیس پیشگیری استان قزوین گفت: استفاده از طبل های ناهنجار در ایام محرم که برای دیگران ایجاد مزاحمت می کند، جرم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، همایش خادمان و مروجان فرهنگ حسینی عصر سه شنبه با حضور مدیر کل و معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین، اعضای شورای شهر، رییس پلیش پیشگیری استان، مسئولین و اعضای هیئت های مذهبی در سالن اجتماعات سازمان تبلغات استان قزوین برگزار شد.

سرهنگ قاسمی در این همایش بیان کرد: همانگونه که جریانات اصیل مذهبی و انقلابی در جامعه ما از مساجد و هیئت های مذهبی آغاز شد و در نهایت منتهی به تقویت فرهنگ دینی شد، امروزه نیز کوچک ترین اشتباه از جانب هیئت های مذهبی به پیکره اسلام آسیب وارد می کند.

وی افزود: جمع کردن افراد در هیئت های مذهبی اقدامی بزرگ و ارزشمند است اما ارزشمندتر این است که این عزاداری ها به درستی و مطابق با اصول شرعی برگزار شود.

این مسئول بیان کرد: توصیه ما به همه عزاداران و مسئولین هیئت ها این است که اولاً مجالس خود را تا حدّ امکان در مساجد برگزار کنند و اگر با کمبود مساجد و ازدیاد هیئت ها مواجه هستند با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی محلی را برای اسکان خود برگزینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از طبل های ناهنجار در ماه محرم جرم است

استفاده از طبل های ناهنجار در ماه محرم جرم است