مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 01:532014-10-21ورزشي

154 تیم با پنج هزار امدادگر در اردبیل ساماندهی شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از سازماندهی بیش از 154 تیم با پنج هزار و 82 نفر امدادگر از اعضای جمعیت هلال احمر در سطح این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهرام غیبی عصر سه شنبه در جلسه ساماندهی تیم های امدادی جوانان هلال احمر اردبیل اضافه کرد: این تیم ها 33 نفره بوده و در حال خدمت به مردم استان هستند.

وی با تفکیک آماری تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: 36 تیم داوطلبی، 9 تیم رانندگان بین شهری، 27 تیم محلات شهری، 66 تیم دهستان و 16 تیم در بخش های استان فعالیت دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به فعالیت 188 تیم تخصصی امداد و نجات در استان افزود: این تیم ها شامل تیم های تخصصی آواربرداری، سیلاب، جاده، کوهستان، فضای معلق و کوهستان، اسکان، تغذیه اضطراری، حمایت روانی و تیم ایثار است.

وی با بیان اینکه تعداد نفرات این تیم ها متغییر است، ادامه داد: تیم ایثار از 15 نفر تشکیل شده که تمامی دوره های تخصصی را گذرانده اند.

به گفته غیبی 970 نفر در تیم های تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل فعالیت می کنند و برای آماده نگه داشتن آنها در شش ماهه اول سال جاری 503 مانور و فراخوان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

154 تیم با پنج هزار امدادگر در اردبیل ساماندهی شد

154 تیم با پنج هزار امدادگر در اردبیل ساماندهی شد