مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 01:282014-10-21ورزشي

دبیر هیئت تکواندو مازندران: مازندران قهرمان تکواندو کشور شد


با درخشش تکواندوکاران جوان، تیم مازندران قهرمان کشور شد.

- " در شهرستان ساری بیان داشت: در سی و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جوانان و بزرگسالان انتخابی تیم ملی کشور در آبادان، تیم مازندران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی با اشاره به رقابت 220 تکواندوکار از 30 استان کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی آبادان افزود: تیم مازندران با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز با 54 امتیاز قهرمان شد.

دبیر هیئت تکواندو مازندران درباره نتایج تیمی تصریح کرد: پس از مازندران تیم های تهران و البرز به ترتیب با 52 و 38 امتیاز دوم و سوم شدند.

طالبی درباره مدال آوران مازندرانی در این رقابت ها ابراز داشت: جواد امیری در وزن منهای 58 کیلوگرم و روح الله ابراهیمی در منهای 68 کیلوگرم با برتری مقابل تمامی حریفان موفق به کسب دو مدال طلا شدند.

وی با اشاره به انتخاب محمد زمانی از مازندران به عنوان بهترین مربی از سوی کمیته فنی گفت: رضا حبیبی در وزن منهای 74 و علی محمدپور در وزن به اضافه 87 کیلوگرم به دو مدال نقره و سروش احمدی در وزن منهای 63 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

دبیر هیئت تکواندو مازندران از حضور تکواندوکار مازندرانی در مسابقات گرندپریکس منجستر خبر داد و اذعان داشت: فرزان عاشورزاده تکواندوکار مازندرانی که در مسابقات آسیایی 2014 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر هیئت تکواندو مازندران: مازندران قهرمان تکواندو کشور شد

دبیر هیئت تکواندو مازندران: مازندران قهرمان تکواندو کشور شد