مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 21:482014-10-21سياسي

مدیرکل جهاد کشاورزی بوشهر خبر داد صادرات 12 هزار تن خرمای بوشهر به خارج از کشور


مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از صادرات 12 هزار تن خرمای این استان به خارج از کشور خبر داد.

- نوذر منفرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده و باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اهتمام ورزیم.

وی افزود: کشاورزان نقش بسیار مهمی در حوزه اقتصاد و تولید دارند و بخش عظیمی از کشاورزان در چرخه اقتصادی و بازار حضوری تاثیرگذار دارند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دشتستان نقش مهمی در تولید خرما در کشور دارد و امسال بیش از 125 هزار تن خرما در این شهرستان برداشت و به بازار مصرف ارائه شده است.

منفرد تصریح کرد: توسعه و تقویت صنایع بسته بندی و صنایع تبدیلی خرما مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و امیدواریم با تلاش دسته جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی تعداد 19 واحد تولیدی بسته بندی خرما در سطح استان بوشهر و به ویژه در دشتستان فعال هستند و در فصل پاییز بیشترین حجم فعالیت را دارند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: امسال برنامه ریزی خوبی برای صادرات محصولات کشاورزی و به ویژه صادرات خرما به خارج از کشور انجام شده و انتظار داریم شاهد رشد صادرات خرما به خارج باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جهاد کشاورزی بوشهر خبر داد صادرات 12 هزار تن خرمای بوشهر به خارج از کشور

مدیرکل جهاد کشاورزی بوشهر خبر داد صادرات 12 هزار تن خرمای بوشهر به خارج از کشور