مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 21:132014-10-21اقتصادي

پیش بینی تولید بیش از یک میلیون تن گندم و جو در گلستان


مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: تاکنون درسطح 168 هزار هکتار گندم و 35 هزار هکتار جو با کشاورزان این استان قرارداد کشت منعقد شده است.

- محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در گلستان، اظهار کرد: این میزان قرارداد در حالی است که برنامه استان گلستان در سال زراعی جاری کشت 365 هزار هکتار گندم و 75 هزار هکتار جو است و انعقاد قرارداد کشت این دو محصول هم چنان ادامه دارد.

وی افزود: زمان کشت جو در این استان از اول آبان و کشت گندم از 15 آبان آغاز می شود، و حداکثر زمان و مهلت کشت جو 15 آذر و کشت گندم پایان آن ماه است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی گلستان تصریح کرد: نهاده های کشاورزی میان بهره برداران توزیع شده که تاکنون 60 هزار تن انواع کود شیمیایی و مقدار 10 هزار تن دیگر نیز توسط کارگزاران و مراکز خدمات جهاد کشاورزی استان در حال توزیع است.

عباسی از ذخیره مقدار 35 هزار تن انواع کود شیمیایی دیگر در انبارهای استان خبر داد و گفت: برای بخش کشاورزی گلستان در سال زراعی جاری 230 هزار تن انواع کود شیمیایی پیش بینی شده که دو برابر سهمیه سال گذشته است.

به گفته ی وی، سازمان جهاد کشاورزی گلستان تاکنون 32 تن بذر اصلاح شده گندم و 3000 تن بذر اصلاح شده جو میان کشاورزان استان توزیع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید بیش از یک میلیون تن گندم و جو در گلستان

پیش بینی تولید بیش از یک میلیون تن گندم و جو در گلستان