مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 18:372014-10-21بين الملل

پلیس فرانسه برای متفرق کردن مهاجران غیر قانونی از گاز اشک آور استفاده کرد


پلیس فرانسه اعلام کرد نیروهای امنیتی این کشور روز سه شنبه برای پایان دادن به خطر درگیری میان مهاجران غیر قانونی در بندر کاله در شمال فرانسه مداخله کرد.

در حالی که صدها مهاجر غیر قانونی تلاش می کنند از این بندر فرانسه به انگلیس عزیمت کنند، پلیس فرانسه اعلام کرد برای متفرق کردن مهاجران غیر قانونی اتیوپیایی و اریتره ای که در یکی از محله های منطقه صنعتی کاله با چوب باهم مقابله می کردند، به استفاده از گاز اشک آور مبادرت کرده است.

خبرگار خبرگزاری فراسه نیز اعلام کرد نیروهای امنیتی بعدا این محله را مسدود کردند.

پلیس پیش تر نیز، از شامگاه دوشنبه تا کنون برای جلوگیری از خطر درگیری میان مهاجران غیر قانونی در همین محله، که تعداد زیادی از مهاجران غیر قانونی در آنجا پناه گرفته اند، مجبور شده بود سه بار مداخله کند.

یک منبع پلیسی اعلام کرد یک مهاجر غیر قانونی مسلح به چوب که تهدید کننده به نظر می رسید، بازداشت شد و این در حالی است که امدادگران نیز از زخمی شدن سطحی حدود ده نفر در پایان شب گذشته خبر داده اند.

خبر نگار خبرگزاری فرانسه اعلام کرد در بندر کاله کامیون ها پیش از اینکه برای عزیمت به انگلیس بار کشتی ها شوند، برای کنترل و بازرسی توقف می کنند و مهاجران غیر قانونی تلاش می کنند از این فرصت استفاده کنند و برای رفتن به انگلیس روی محور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فرانسه برای متفرق کردن مهاجران غیر قانونی از گاز اشک آور استفاده کرد

پلیس فرانسه برای متفرق کردن مهاجران غیر قانونی از گاز اشک آور استفاده کرد