مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 18:082014-10-21سياسي

تأثیر مثبت بنزین وارداتی درکاهش آلودگی


رییس سازمان محیط زیست در گزارشی در کمیسیون اصل 90 مدعی تأثیر مثبت بنزین های وارداتی بر کاهش آلودگی هوا و افزایش تعداد روزهای پاک و سالم شهر تهران شد.

- داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع کیفیت بنزین های وارداتی و نیز کیفیت بنزین های تولید شده در پتروشیمی ها و تأثیر آن بر آلایندگی های هوا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستگاه ها هر یک گزارشی را در این باره به کمیسیون ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه که با حضور رؤسای سازمان های محیط زیست و استاندارد و نمایندگان کمیسیون های بهداشت و انرژی و نیز نمایندگان سازمان بازرسی و پالایش و پخش فرآورده های نفتی و پالایشگاه های پتروشیمی و رییس کنترل کیفیت هوای تهران برگزار شد رییس سازمان محیط زیست در گزارشی عنوان کرد که آلایندگی هوا در تهران نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده و روزهای پاک این شهر به 8 روز و روزهای سالم به بیش از 150 روز رسیده است.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: رییس سازمان محیط زیست در گزارش خود گفت: کاهش آلودگی هوای تهران به دنبال استفاده از بنزین های وارداتی بوده که با کیفیت یورو 4 به کشور وارد می شود و درصد بنزن به کار رفته در آنها کمتر از یک درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر مثبت بنزین وارداتی درکاهش آلودگی

تأثیر مثبت بنزین وارداتی درکاهش آلودگی