مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 17:432014-10-21سياسي

دستگیری چند جاسوس در استان بوشهر


در استان بوشهر با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی تحرکات سرویس های اطلاعاتی بیگانه رصد و عناصری که می خواستند برای بیگانگان کار تجسسی را انجام دهند شناسایی و به دست عدالت سپرده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه امروز زمان نبرد سرویس های اطلاعاتی است و دوران جنگ ارتش ها به اتمام رسیده است، گفت: کشورهای استکباری در هر کشوری از آدم ها و نیروهای همان جا علیه منافع و امنیت ملی آنجا استفاده می کنند که این امر در کشورهای عراق، سوریه و افغانستان نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه امروز نقش دستگاه های اطلاعاتی بسیار تعیین کننده است، گفت: استان بوشهر نیز به دلیل همجواری با برخی کشورهایی که مطامع امنیتی و اطلاعاتی نسبت به این خطه از میهن اسلامی دارند از حساسیت بالایی برخوردار است.

وزیر اطلاعات افزود: امروز دوران نبرد سرویس های اطلاعاتی است و سرویس ها با هم برای دستیابی به اهداف مورد نظر خود تعامل دارند.

علوی با اشاره به اینکه سیستم قانونی بدون رهبری صالح و شایسته ناقص است، افزود: امنیتی که خداوند برقرار می کند هدفمند و یک وسیله و ابزاری برای تحقق فرهنگ صحیح الهی ، عبودیت و بندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری چند جاسوس در استان بوشهر

دستگیری چند جاسوس در استان بوشهر