مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 17:232014-10-21اقتصادي

در آینده ای نزدیک صورت می گیرد بخشودگی 50 درصدی واگذاری زمین در شهرک صنعتی نی ریز


معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک های صنعتی فارس از اعمال بخشودگی 60 درصدی واگذاری زمین و حق انتفاع در شهرک صنعتی سنگ نی ریز در آینده نزدیک خبر داد.

- " از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس، غلامحسن بهارلویی نژاد در جلسه کارگروه بررسی مسائل و مشکلات صنعت نی ریز که با حضور معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: به منظور حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران در شهرک صنعتی سنگ نی ریز، در صورت موافقت استانداری فارس با تبدیل این شهرستان به منطقه محروم این بخشودگی اعمال می شود.

وی افزود: با  محسوب شدن نی ریز جز مناطق محروم اعمال 50 درصد تخفیف در واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی این شهرستان انجام و در این زمینه این تخفیف ها پس از تصویب در جلسه هیئت مدیره استانی شرکت شهرک های صنعتی فارس و نیز  هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اعمال می شود.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: علاوه بر این تخفیف ها امسال 10 درصد تخفیف نیز که توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده است، اعمال می شود.

این مسئول بابیان اینکه شهرک صنعتی سنگ نی ریز از مهم ترین شهرک های صنعتی تخصصی سنگ کشور محسوب   می شود گفت: با توجه به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آینده ای نزدیک صورت می گیرد بخشودگی 50 درصدی واگذاری زمین در شهرک صنعتی نی ریز

در آینده ای نزدیک صورت می گیرد بخشودگی 50 درصدی واگذاری زمین در شهرک صنعتی نی ریز