مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 16:332014-10-21اقتصادي

ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی توزیع سهمیه آرد بین خبازان بصورت ماهانه


فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و نظارت بر توزیع آرد موثر بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی توزیع سهمیه آرد بین خبازان به صورت ماهانه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن سعد الدین عصر سه شنبه در نشست بررسی وضعیت آرد و نان شهرستان سمنان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تاکید بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی توزیع سهمیه آرد بین خبازان بصورت ماهانه افزود: چهار واحد نانوایی استان سمنان همزمان با پخت آرد معمولی به پخت نان سبوس دار نیز اقدام کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی از کیفیت پخت نان سبوس دار توسط مراکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خاطر نشان کرد: نان در سبد مواد غذایی مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با توجه به افزایش تقاضای مصرف نان باید به کیفیت و موارد مرتبط با آرد و نان در شهرستان اهتمام ویژه ای شود.

فرماندار شهرستان سمنان اولویت کار این ستاد را آموزش متصدیان نانوایی دانست و تصریح کرد: نانوایی ها باید بر اساس کیفیت پخت نان در اولویت بندی شرکت در این کلاس ها قرار بگیرند.

سعد الدین با بیان این مطلب که 26 واحد شیر مال پزی در این شهرستان فعالیت و نیاز به آرد دارند عنوان کرد: باید برای مجوز سهمیه آرد این واحد ها نیز پیگیری های لازم از سوی این ستاد انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی توزیع سهمیه آرد بین خبازان بصورت ماهانه

ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی توزیع سهمیه آرد بین خبازان بصورت ماهانه