مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 14:582014-10-21سياسي

آیت الله مکارم شیرازی: بیان مطالب نادرست توسط مداحان در شأن امام حسین(ع) نیست


یک مجموعه مطمئن باید جاذبه، واقعیت و پیراسته از ضعف ها باشد تا بتواند به مسائل نهضت عاشورا بپردازد، برخی از مداحان اشتباهاتی در بیان مطالب دارند که این امر در شأن جریان عاشورا و امام حسین (ع) نیست.

- " از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی عصر امروز در مراسم رونمایی مجموعه نرم افزارهای آندروید رادیو معارف ویژه ماه محرم  که در مدرسه امام سجاد (ع) برگزار شد با اشاره به اینکه عاشورا و نهضت کربلا سرمایه بزرگی برای همه مردم است اظهار کرد: همه مردم باید از ظرفیت این ماه حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) در دوران کودکی امام حسین (ع) فرموده بودند که شهادت امام حسین (ع) در دل های مردم شعله ای را ایجاد خواهد کرد که هرگز این شعله خاموش و سرد نمی شود و امروز مشاهده می کنیم که با گذشت سال ها از این نهضت این شعله پرنور تر می شود اما از سوی دیگر متاسفانه هنوز ظرفیت های روز عاشورا به طور دقیق مورد بررسی قرار نگرفته است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه عاشورا برای پیشبرد اسلام و اهداف مکتب ظرفیت های فراوانی دارد گفت: شرکت کنندگان مراسم عاشورا بیشتر جوانان هستند که با توجه به اینکه جوانان بیشترین سرمایه های دفاعی در برابر مهاجمان مکتب اسلام و اهل بیت هستند بیشتر مورد تهاجم فرهنگی دشمنان قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی: بیان مطالب نادرست توسط مداحان در شأن امام حسین(ع) نیست

آیت الله مکارم شیرازی: بیان مطالب نادرست توسط مداحان در شأن امام حسین(ع) نیست