مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 13:532014-10-21اجتماعي

معاون استاندار اردبیل: طرح جامع ترافیک اردبیل از سال آینده اجرایی می شود


با هدف کاستن از بار ترافیکی سنگین در شهر اردبیل طرح جامعه حمل و نقل و ترافیک شهر اردبیل از سال آینده اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

- " از اردبیل علی آذرنژاد عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات ترافیکی این شهر اظهار کرد: باید محور تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های طرح جامع تهیه شده باشد که اگر بتوانیم راهکارهای پیشنهادی در این طرح را عملیاتی کنیم به سرعت می توانیم بر مشکلات ترافیکی غالب شویم.

وی یکی از اصلی ترین گره های کور ترافیک شهر اردبیل را نامناسب بودن مسیرهای سوار و پیاده کردن اتوبوس های شهری اشاره کرد و گفت: تمرکز حرکت و توقف این اتوبوس ها در میادین اصلی شهر نظیر شریعتی، سرچشمه و بازار سبب شده تا بار ترافیکی سنگین تر شود که خود بر روزافزون شدن مشکلات در این حوزه دامن زده است.

آذرنژاد ضرورت بازنگری در مسیر حرکت اتوبوس ها و محل توقف و پیاده و سوار کردن و ارائه خدمات به آنها را بیان کرد و گفت: این امر می تواند با در نظر گرفتن اولویت های تسهیل در رفت و آمد و کاستن از پارک کردن خودروها در حاشیه ی خیابانها انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار گفت: در کنار این امر اصلاح و ساماندهی بسیاری از معابر میادین چهارراه ها بازگشایی برخی از خیابان ها و همچنین اجرای طرح مونوریل با حضور سرمایه گذاران خارجی می تواند بستری مناسب در این زمینه به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار اردبیل: طرح جامع ترافیک اردبیل از سال آینده اجرایی می شود

معاون استاندار اردبیل: طرح جامع ترافیک اردبیل از سال آینده اجرایی می شود