مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 13:232014-10-21سياسي

اگر روحانیت خوب کار نکند دشمن داعش سازی می کند


دین به وسیله عالمان حوزوی محفوظ است، تا از روحانیت صدا بر نخیزد مردم قیام نمی کنند؛ اگر خوب کار نکنید دشمن داعش سازی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در مؤسسه علوم وحیانی اسرا برگزار شد، اظهار کرد: این مجمع دارای چندین وظیفه در قبال حوزه است که اولین آن، آینده نگری برای حوزه است.

وی افزود: وظیفه نخست مسئولان حوزه، تربیت افرادی برای آینده حوزه است، زیرا این حوزه باید کسانی را تربیت کند که در آینده بتوانند مرجعیت دین، تألیف و تدریس کتاب های مختلف دینی را بر عهده گیرند؛ البته در کنار آن، باید نیازهای داخلی همانند تربیت امام جمعه، امام جماعت، مبلغ برای مدارس، دانشگاه ها و مجامع عمومی را نیز در نظر داشته باشند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: حوزه علمیه قم از برجسته ترین حوزه های علمیه جهان تشیع است که این موقعیت نعمتی برای همه ماست؛ این حوزه به برکت تلاش امام راحل، علما و شهدا به این عظمت و شکوه رسید که همه ما باید قدردان این نعمت باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حوزه نیوز، وی بیان کرد: در برابر هر نعمتی مسئولیتی نیز وجود دارد و حوزه علمیه قم باید جهانی فکر کند و اگر ملی و منطقه ای هم عمل کرد حتما باید فکر آن جهانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر روحانیت خوب کار نکند دشمن داعش سازی می کند

اگر روحانیت خوب کار نکند دشمن داعش سازی می کند