مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 13:182014-10-21سياسي

امین زاده: فراموشی تروریست ها را جری تر می کند


معاون رییس جمهور با بیان این که هیچ خشونتی در قرآن و سیره پیامبر و اهل بیت وجود ندارد گفت: باید از گفتمان اعتدال بدون هیچ گونه افراط و تفریط حمایت کرد که این راه همکاری دولت ها را می طلبد و باید در مبارزه با تروریسم با کشورهای متعادل همکاری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، الهام امین زاده، معاون حقوقی رییس جمهوری کشورمان ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه کنفرانس جهان علیه خشونت و افراطی گری با ابراز تسلیت به مناسب درگذشت آیت الله مهدوی کنی گفت: سخنان رییس جمهور کشورمان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل یک نقطه عطفی است که باید نه به عنوان یک حادثه گذرا بلکه به عنوان آغاز یک فرایند در نظر گرفته شود.

شعار جهان علیه خشونت و افراط گری باید به فرهنگ مقابله با افراطی گری و خشونت تبدیل شود.

او ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که نباید محلی و منطقه یی فکر و عمل کنیم بلکه باید جهانی فکر کرده وعمل کنیم زیرا این مسیر همکاری کشورها را می طلبد.

یک سال پیش رییس جمهور منتخب ایران از بیم نهادینه شدن خشونت و افراطی گری بیم تخاصم های امنیتی و بیم بی توجهی به غرامت انسانی هشدار دادند البته این بیم ها نباید امید را از ما بگیرد و باید تلاش نخبگان برای صلح باشد نه برای جنگ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امین زاده: فراموشی تروریست ها را جری تر می کند

امین زاده: فراموشی تروریست ها را جری تر می کند