مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 11:282014-10-21ورزشي

تیمی که دیگر امتیاز مفت از دست نمی دهد فولاد در دام ذوب آهن


سابقه دیدار دو تیم ذوب آهن و فولاد در لیگ نشان می دهد ذوبی ها به نوعی گربه سیاه فولاد خوزستان محسوب می شوند چراکه در بیشتر بازی ها موفق به برتری برابر این تیم شده اند.

- " از اصفهان، ذوب آهن پس از برد روحیه بخش برابر استقلال در هفته دهم، مقابل نفت تهران در خانه حریف به تساوی بدون گل رسید تا رفته رفته نشان دهد در حال تبدیل شدن به تیمی است که دیگر قصد ندارد به راحتی امتیاز از دست بدهد.

ذوبی ها فردا در دیدار این هفته تیمشان باید به مصاف یاران اسکوچیچ در فولاد خوزستان بروند تا با کسب سه امتیاز کامل این دیدار بازهم خودشان را در جدول رده بندی بالاتر بکشند.

سابقه دیدار دو تیم در لیگ نشان می دهد ذوبی ها به نوعی گربه سیاه فولاد خوزستان محسوب می شوند که در بیشتر بازی ها موفق به برتری برابر این تیم شده اند.

مهمترین بازی دو تیم نیز همان دیداری بود که ذوب آهن با کسب تنها یک تساوی برابر فولادخوزستان در لیگ هشتم می توانست قهرمانی لیگ را جشن بگیرد اما در دیداری عجیب با نتیجه چهار بر یک مغلوب این تیم شد تا عنوان قهرمانی لیگ را در کمال ناباوری از دست بدهد.

در 20 بازی گذشته و آخر دو تیم در لیگ فولاد 2 برد داشته ، 7 تساوی کسب کرده و 11 شکست را نیز برابر تیم اصفهانی متحمل شده است اما شرایط این روزهای فولاد با گذشته تفاوت دارد چراکه این تیم تا حدود بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیمی که دیگر امتیاز مفت از دست نمی دهد فولاد در دام ذوب آهن

تیمی که دیگر امتیاز مفت از دست نمی دهد فولاد در دام ذوب آهن