مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 11:272014-10-21دانش

کارکنان بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شدند


جشن تکریم و تجلیل از کارکنان بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان "شوق دیدار" با حضور پرشور بیش از 1400 نفر از بازنشستگان و خانواده آنان در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از اصفهان"، جشن تکریم و تجلیل از کارکنان بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان "شوق دیدار" روز گذشته با حضور پرشور بیش از 1400 نفر از بازنشستگان و خانواده آنان در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

در مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه صنعتی اصفهان، سید محمود مدرس هاشمی، رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه پیشکسوتان، بزرگان و بازنشستگان دانشگاه صنعتی اصفهان به خانه خودشان آمده اند، گفت: جایگاه ارزشمند کنونی این دانشگاه و دستیابی آن به درجات بزرگی از علم و دانش و قله های رفیع افتخار، مدیون و مرهون زحمات همه کسانی است که در طول چهار دهه گذشته در راه اعتلای همه جانبه این دانشگاه تلاش کرده اند.

وی، تکریم آحادخانواده بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان را یکی از برنامه های مهم مدیریت دانشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد برگزاری این جشن باشکوه با هدف تجلیل و تقدیر از بازنشستگان این دانشگاه موجب زنده شدن خاطرات خوب برای دوستان و همکاران سالیان گذشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شدند

کارکنان بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شدند