مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 11:032014-10-21ورزشي

لیگ تکواندو باشگاه های کشور تکواندوکاران قم با جوانه تهران به تساوی رسیدند


تیم نونهالان هیئت تکواندو استان قم در دیداری حساس از رقابت های مرحله دوم لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه های کشور با جوانه تهران به تساوی رسید.

- " از قم، دیدارهای مرحله دوم از فصل جاری مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه های کشور در حالی به انجام رسید که تیم رده سنی نونهالان هیئت تکواندو قم یکی از تیم های راه یافته به این مرحله و از مدعیان به شمار می رود.

البته امسال بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان دهمین دوره مسابقات لیگ نونهالان پسر کشور برگزار می شود و هفته پنجم از این رقابت ها در حالی به پایان رسید که هم اکنون تیم پسران پاس قوامین صدرنشین است و نماینده قم نیز شانس راهیابی به مرحله بعد را دارد.

دیدارهای هفته سوم تا پنجم از مرحله دوم لیگ نونهالان پسر باشگاه های کشور با تداوم صدرنشینی پاس قوامین و صعود استیل البرز به رده سوم در حالی به پایان رسید که البته این هفته پسران تکواندوکار قم رنگ پیروزی را ندیدند و به غیر از یک تساوی، 2 باخت نیز در کارنامه آنها به ثبت رسید.

با تصمیم سازمان لیگ فدراسیون تکواندو امسال دهمین دوره مسابقات لیگ نونهالان پسر باشگاه های کشور با عنوان جام شکوفه های تکواندو برگزار می شود و میزبانی دیدارهای هفته های سوم تا پنجم را تیم نونهالان حاجی پور بابل بر عهده دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ تکواندو باشگاه های کشور تکواندوکاران قم با جوانه تهران به تساوی رسیدند

لیگ تکواندو باشگاه های کشور تکواندوکاران قم با جوانه تهران به تساوی رسیدند