مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 10:122014-10-21اقتصادي

تحویل 2 میلیارد لیتر سوخت مایع به نیروگاههای کشور


در 27 روز نخست پاییز امسال، نزدیک به دو میلیارد لیتر سوخت مایع (نفت گاز و نفت کوره) به نیروگاههای کشور تحویل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از(شانا)، از نخستین روز پاییز تا 27 مهر امسال، روزانه بطور میانگین 73 میلیون لیتر نفت گاز و نفت کوره به بخش نیروگاهی کشور تحویل شده است.

بخش نیروگاهی در بازه زمانی یاد شده روزانه بطور میانگین 40 میلیون لیتر نفت گاز و 33 میلیون لیتر نفت کوره دریافت کرده است.

میانگین تحویل نفت گاز به بخش نیروگاهی در 27 روز نخست پاییز امسال یک میلیارد و 80 میلیون لیتر و میانگین تحویل نفت کوره نیز 891 میلیون لیتر بوده است.

در 27 روز نخست پاییز پارسال نیز به بخش نیروگاهی کشور با میانگین 62 میلیون لیتر در روز، یک میلیارد و 674 میلیون لیتر سوخت مایع (نفت گاز و نفت کوره) تحویل شد که یک میلیارد و 80 میلیون لیتر آن به نفت کوره و 594 میلیون لیتر آن نیز به نفت گاز مربوط می شود.

مقایسه آماری تحویل سوخت مایع به نیروگاههای کشور در 27 روز نخست مهر امسال نشان می دهد 297 میلیون لیتر سوخت بیشتری به این بخش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحویل شده است.

تحویل نفت گاز در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه پارسال 85 درصد افزایش و تحویل نفت کوره نیز نسبت به دوره مشابه سال پیش (در 27 روز نخست مهر) 18 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 2 میلیارد لیتر سوخت مایع به نیروگاههای کشور

تحویل 2 میلیارد لیتر سوخت مایع به نیروگاههای کشور