مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 10:082014-10-21سياسي

با حضور آیت الله حیدری همایش بزرگداشت ابن سکیت دورقی در شادگان برگزار می شود


جانشین ناحیه مقاومت بسیج شادگان از برگزاری همایش بزرگداشت دانشمند شادگانی علامه ابن سکیت دورقی با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری این شهرستان خبر داد.

- " از شادگان، صادق منیعات ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سابقه علامه ابن سکیت یکی از علمای ادب نخستین، همایش آن شخصیت بزرگوار به منظور شناسایی و بزرگداشت بزرگان تاریخی شادگان برگزار می شود.

وی افزود: در راستای شناساندن این شخصیت بزرگ به آحاد جامعه رسانه ها می توانند نقش آفرینی کنند و از مهجوریت این بزرگان پرده بردارند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شادگان با اشاره به اهمیت و ضرورت بزرگداشت و تجلیل از مفاخر تصریح کرد: امروزه هویت جامعه ما همین بزرگان هستند که باید مورد احترام قرار گیرند چرا که معرفی مفاخر استان به عنوان الگو برای نسل جدید بسیار مهم و ضروری است.

منیعات تصریح کرد: امروز هر آنچه از هنر و فرهنگ و علم و ادب داریم به عنوان یک غرور ملی باید به همه دنیا نشان دهیم تا الگوگیری نسل جوان را به دنبال داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"، این همایش روز پنجشنبه هفته جاری راس ساعت هشت شب در محل پارک شهر و سخنران این مراسم آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز و جمعی دیگر از مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور آیت الله حیدری همایش بزرگداشت ابن سکیت دورقی در شادگان برگزار می شود

با حضور آیت الله حیدری همایش بزرگداشت ابن سکیت دورقی در شادگان برگزار می شود