مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 10:082014-10-21اقتصادي

نظر نوبخت درباره سقوط قیمت نفت/ باید متناسب با منابع، بودجه دولت را تنظیم کنیم


معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور گفت: اگر کاهش قیمت جهانی نفت ادامه یابد، باید متناسب با منابع، بودجه دولت را تنظیم کنیم و در کنار آن توازن منطقه ای مدنظر در برنامه ششم نیز رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت امروز در همایش روز آمار و برنامه ریزی در تهران با بیان اینکه مرکز آمار ایران همواره در مقاطع مختلف منشاء تاثیر و نقش آفرینی قاطع و بلامنازع بوده است، گفت: سرشماری عمومی کشاورزی در مرکز آمار ایران در حال انجام است و امید داریم این نتایج سرشماری بتواند برنامه ریزان را در تصمیم گیری درست برای بخش کشاورزی به خوبی رهنمون باشد.

وی افزود: سرشماری عمومی کشاورزی کار بسیار مهم و تاثیرگذار در برنامه ریزی است که در حال حاضر در مرکز آمار ایران در حال انجام است و امید داریم این نتایج سرشماری بتواند برنامه ریزان را در تصمیم گیری درست برای بخش کشاورزی به خوبی رهنمون باشد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور همچنین تدوین برنامه ششم توسعه را در دست اقدام بیان کرد که مرکز آمار ایران در آن نقش مهمی دارد و گفت: با تصویب نظامنامه این برنامه در بخش های مختلف معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور برنامه ششم در حال تهیه و تنظیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر نوبخت درباره سقوط قیمت نفت/ باید متناسب با منابع، بودجه دولت را تنظیم کنیم

نظر نوبخت درباره سقوط قیمت نفت/ باید متناسب با منابع، بودجه دولت را تنظیم کنیم