مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 10:082014-10-21سياسي

وقتی اظهارات آمانو بازیچه دست یک خبرگزاری می شود!


در حالی که یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی اتمی روز دوشنبه در سمپوزیم پادمان های بین المللی به همکاری های ایران و آژانس در یک سال گذشته در راستای "چارچوبی برای همکاری" اشاره کرده است، - یک خبرگزاری انگلیسی در اقدامی تکراری سخنان این مقام ارشد آژانس را به صورت تحریف شده منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس بیانیه ای که یوکیا آمانو در این سمپوزیم قرائت کرد، آمده است که "ایران بخش اعظم گام های عملی مورد توافق با آژانس را اجرایی کرده است.

این در حالی است که رسانه های خارجی با جوسازی علیه ایران اعلام کردند پیشرفت در همکاری های ایران با آژانس کند است.

" مدیرکل آژانس بین المللی اتمی اظهار کرد: اجرای پادمان ها در جمهوری اسلامی ایران هنوز یکی از اصلی ترین مسائل در برنامه آژانس است.

ایران و آژانس در نوامبر 2013 توافق کردند تا در یک چارچوب همکاری به منظور حل مسائل کنونی و گذشته هسته ای ایران با یکدیگر همکاری کنند.

او تاکید کرد: ایران بیش ترین گام های عملی مورد توافق تحت چارچوب همکاری را اجرایی کرده، اما هنوز همه آن ها را اجرایی نکرده است.

آمانو در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 گفت: شورای حکام به طور جداگانه به آژانس این اجازه را داد تا به پایبندی ایران به تعهداتش در برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی اظهارات آمانو بازیچه دست یک خبرگزاری می شود!

وقتی اظهارات آمانو بازیچه دست یک خبرگزاری می شود!