مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 08:382014-10-21سياسي

بی سوادی در خراسان شمالی تا پایان سال آینده ریشه کن می شود


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده معضل بی سوادی در این استان تا پایان سال 94 ریشه کن خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی مودی صبح سه شنبه در جمع مدیران آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: برای رفع معضل بی سوادی در استان باید تمامی اقشار جامعه و نهادها بسیج شوند.

وی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری همه اقشار جامعه، معضل بی سوادی در خراسان شمالی تا پایان سال 94 ریشه کن خواهد شد.

مودی با بیان اینکه این معاونت به منظور کاهش شمار بیسوادان و رفع معضل بیسوادی در استان تاکنون اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: در این راستا طرح باسواد کردن اولیای بیسواد دانش آموزان، مشارکت دستگاه های اجرایی و نهاد های مختلف، آموزش سواد توسط دانش آموزان به والدین بیسواد خود و .

اجرا شده که تاکنون نتایج خوبی نیز داشته اند.

این مسئول در آموزش و پرورش استان بحث سوادآموزی را ریشه در آموزه های دینی دانست و افزود: در قرآن کریم و دین مبین اسلام به بحث سوادآموزی و علم آموزی تاکید بسیاری شده از این جهت باید تلاش شود تا معضل و موضوع بیسوادی در خراسان شمالی و کشور از بین رود.

مودی همچنین همکاری اقشار مختلف جامعه، موسسات دارای مجوز آموزش مانند مدارس غیر دولتی، بسیج سازندگی، مکتب های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی سوادی در خراسان شمالی تا پایان سال آینده ریشه کن می شود

بی سوادی در خراسان شمالی تا پایان سال آینده ریشه کن می شود