مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 08:232014-10-21اجتماعي

عملیات پاکسازی لاین جنوبی آزادراه قزوین- رشت به پایان رسید


مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به ریزش کوه در اثر بارش شدید باران در قسمتی از لاین جنوبی آزادراه قزوین – رشت، - عملیات پاکسازی محل با تلاش راهداران اداره راه و شهرسازی کوهین به اتمام رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جواد حق لطفی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: در پی اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران در استان، به تمامی راهدارخانه ها و اکیپ های راهداری آماده باش کامل اعلام شد.

وی در ادامه به گزارشی از فعالیتهای راهداران در پی بارشهای دو روز گذشته اشاره کرد و افزود: تمامی راهدارخانه ها و اکیپ های راهداری در پی وقوع تصادفات ناشی از عدم کنترل وسایل نقلیه و عدم توجه به جلو در دو روز گذشته به محل سانحه اعزام و اقدامات لازم به منظور امدادرسانی به هموطنان و جمع آوری آثار سوانح و روان سازی مجدد ترافیک را با همکاری پلیس راه به انجام رسید.

وی همچنین از ریزش کوه در اثر بارش شدید باران در قسمتی از لاین جنوبی آزادراه قزوین رشت بعد از پیچ آب لرزان خبر داد و افزود: عملیات پاکسازی محل با تلاش راهداران اداره راه و شهرسازی کوهین به اتمام رسیده است.

حق لطفی به بازدید از زیرگذر ها و پلها و تخلیه آبهای جمع شده در آنها نیز خبر داد و اظهارداشت: زیرگذر ضیاآباد، مهدی آباد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پاکسازی لاین جنوبی آزادراه قزوین- رشت به پایان رسید

عملیات پاکسازی لاین جنوبی آزادراه قزوین- رشت به پایان رسید