مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 08:122014-10-21فرهنگي

درگذشت استاد رضاپور هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما


استاد رضا رضاپور هنرمند پیشکسوت تئاتر؛ سینما و صدا و سیمای خراسان رضوی دار فانی را وداع گفت .

استاد رضاپور از آذر پارسال پس از چند بار سکته مغزی تکلم خود را به طورکامل از دست داد و صبح امروز بر اثر ایست قلبی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد درگذشت .

رضا رضاپور متولد 1322 در محله نوغان مشهد متولد شد و فعالیت هنری خود را از 16 سالگی با بازیگری در مجموعه تئاترگلشن مشهد آغاز کرد.

quotation mark گل مراد quotation mark ، quotation mark آرزوهای سلطان قلی quotation mark ، quotation mark سایه ای برای همه quotation mark و quotation mark عالیه quotation mark از کارهای تلویزیونی و quotation mark درآرزوی ازدواج quotation mark ، quotation mark گریزازشهر quotation mark و quotation mark کیمیا quotation mark از جمله کار های سینمایی شاخص استاد رضاپور در ایام فعالیت حرفه ای وی به شمار می رود.

رضاپور همراه بسیاری از بزرگان امروز سینمای کشور از جمله داریوش و انوشیروان ارجمند، داوود کیانیان و زنده یاد منصور همایونی روزگاری یکه تازان تئاتر و نمایش مشهد بودند .

این هنرمند برجسته بیش از نیم قرن در صدا و سیمای خراسان رضوی با لهجه زیبای مشهدی هنرمندی کردوی کارمند بازنشسته آموزش و پرورش و دارای مدرک معادل فوق لیسانس هنرهای نمایشی بود که کارگردانی، نویسندگی و بازیگری در نمایش های رادیویی، بخشی از کارنامه هنری او در صدا و سیمای خراسان رضوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت استاد رضاپور هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما

درگذشت استاد رضاپور هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما