مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 07:482014-10-21دانش

حمایت از تولیدکنندگان هواپیماهای فوق سبک، خیلی سبک و سبک تصویب شد


مسؤول کمیته هوانوردی عمومی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تصویب نخستین مصوبه حمایتی از شرکتهای دانش بنیان و تولیدکنندگان هواپیماهای فوق سبک، - خیلی سبک و سبک داخلی و کاربران یا مصرف کنندگان (مراکز آموزش خلبانی و حتی شخصی) به منظور توسعه صنعت هوایی و هوانوردی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علمی ایسنا، مهندس یعقوب انتصاری، مسؤول کمیته هوانوردی عمومی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تصویب نخستین مصوبه حمایتی از شرکتهای دانش بنیان و تولیدکنندگان هواپیماهای فوق سبک، خیلی سبک و سبک داخلی در این کمیته خبر داد و گفت: مصوبه فوق با هدف حمایت و کمک به طراحان و تولیدکنندگان این حوزه به تدوین رسیده است.

وی افزود: با تصویب این مصوبه جایگاه شرکتهای دانش بنیان طراح سازنده و تولیدکننده حوزه هوایی و هوانوردی و نحوه حمایت از آنها مطابق اهداف نظام و این ستاد مشخص شده است.

انتصاری با بیان اینکه مصوبه حمایتی تدوین شده، تقویت شرکتهای دانش بنیان هوایی و هوانوردی را به دنبال دارد، اظهار کرد: طبق بندهای این مصوبه مصرف کنندگان یا کاربران مراکز آموزش خلبانی، تفریحی، آموزشی و گردشگری می توانند با کارمزد درصد پایین از تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولیدکنندگان هواپیماهای فوق سبک، خیلی سبک و سبک تصویب شد

حمایت از تولیدکنندگان هواپیماهای فوق سبک، خیلی سبک و سبک تصویب شد