مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 06:522014-10-21اقتصادي

شمارش معکوس برای راه اندازی فازهای 17 و 18 پارس جنوبی آغاز شد


وزارت صنعت از آغاز شمارش معکوس برای راه اندازی فازهای 17 و 18 پارس جنوبی خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی "خبرگزاری دانشجو""، رییس هیات عامل ایدرو و معاون وزیر نفت به همراه جمعی از مدیران و معاونان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیران شرکت نفت و گازپارس، شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران و شرکت ایزوایکو، از فازهای مختلف پارس جنوبی بازدید کردند و با این بازدید، شمارش معکوس برای راه اندازی فازهای 17 و 18 پارس جنوبی آغاز شد.

معاون گسترش پروژه های کلان انرژی و زیربنایی "ایدرو" در خصوص این بازدید اظهار داشت: در این بازدید، معاونان دو وزارتخانه بزرگ صنعت و نفت از روند پیشرفت فازهای مختلف پارس جنوبی از جمله فازهای 12، 14 و 17 و 18در منطقه عسلویه و کنگان بازدید کرده و از روند رشد فعالیت ها در این فاز ابراز رضایت کردند.

فرداد دلیری افزود: مقام های ارشد بازدیدکننده از فاز 17و18 که مراحل پایانی خود را می گذراند، در این بازدید اطمینان یافتند تا پایان آبان ماه امسال، یک واحد (Train) این فاز راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: ایدرو با یک فعالیت فشرده و تلاش فراوان در 6 ماه گذشته موفق شد به تدریج واحدهای مختلف فاز 17 و 18 از جمله پست های برق، اتاق های کنترل، بویلرها، هوای فشرده، تولید نیتروژن مایع، آبرسانی از دریا، کمپرسورهای تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای راه اندازی فازهای 17 و 18 پارس جنوبی آغاز شد

شمارش معکوس برای راه اندازی فازهای 17 و 18 پارس جنوبی آغاز شد