مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 06:382014-10-21ورزشي

انتقاد ملی پوش سابق از بلاتکلیفی کشتی ایلام


عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: رفتار ناشایست برخی از مسئولان ورزشی استان باعث ایجاد دافعه بین ورزشکاران و میادین ورزشی شده که نشان از وجود بیماری در برخی بخش های ورزش استان دارد.

- علیرضا غریبی با حضور در ایسنا، منطقه ایلام اظهار کرد: از تیرماه سال 91 طی ابلاغی از سوی فدراسیون کشتی ایران تا برگزاری مجمع هیئت کشتی استان به عنوان سرپرست کشتی استان ایلام معرفی شدم.

وی با بیان اینکه تا تیرماه سال جاری سرپرست هیئت کشتی استان بودم، افزود: در این دو سال وقایع زیادی اتفاق افتاد که همه جوره در جهت ترقی کشتی استان بود که البته قصد تعریف و تمجید از عملکرد خود را ندارم و همین که بعد از 37 سال با همکاری و مساعدت مدیریت ورزش استان، ایلام در سال 91 میزبان مسابقات کشتی قهرمانی کشور شد یکی از برگ های زرین هیئت کشتی استان است.

غریبی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های ما در زمان تصدی هیئت، علاوه بر میزبانی قهرمانی کشور در سال 91 میزبان مسابقات قهرمانی کشور جام اوپن و همچنین مسابقات لیگ منطقه ای نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی بودیم که برخی از مسئولان و حتی پیشکسوتان این موفقیت ها را قبول نداشتند.

سرپرست پیشین هیئت کشتی استان با اشاره به اینکه در مسابقاتی که به میزبانی ایلام در 2 سال گذشته انجام شد موفق به کسب عنوان سوم تیمی کشور شدیم تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ملی پوش سابق از بلاتکلیفی کشتی ایلام

انتقاد ملی پوش سابق از بلاتکلیفی کشتی ایلام