مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 05:382014-10-21سياسي

مجازات فروش مقاله و پایان نامه


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از عزم این وزارتخانه برای برخورد قاطع با تقلب علمی و فروش مقاله و پایان نامه خبر داد.

- دکتر وحید احمدی در گفت وگو با ایسنا با بیان این که لایحه برخورد با تخلف و تقلب علمی طی هماهنگی با بخشهای مختلف وزارتخانه تنظیم و تقدیم به دولت شده است، تصریح کرد: این لایحه در حال حاضر در کمیسیون های مختلف دولت در دست بررسی است.

وی با بیان این که در این لایحه تمام خلاء های قانونی در بحث مالکیت فکری و تقلب های علمی لحاظ شده است، تصریح کرد: در صورت تصویب لایحه در هیات دولت این موضوع برای تایید نهایی به مجلس خواهد رفت.

به گفته وی، این لایحه در سه قسمت تهیه شده است.

قسمت نخست به برخورد با اشخاص حقیقی می پردازد که مجازاتی در حد بند 7 ماده قانون مجازات اسلامی برایشان در نظر گرفته شده است.

بند دوم به برخورد با بنگاه هایی اشاره دارد که اقدام به خرید و فروش پایان نامه می کنند و مطابق بند 1ماده قانون مجازات اسلامی با آنان رفتار می شود.

در قسمت سوم وزارت علوم اجازه فعالیت این بنگاه ها را با همکاری ناجا تا زمان مشخص شدن وضعیتشان از سوی مراجع قضایی، ممنوع می کند.

وی با بیان اینکه خلاء های قانونی در بحث مالکیت فکری و تخلف های علمی وجود دارد که به وزارتخانه امکان برخورد مستقیم با تخلفات بیرون از آموزش عالی را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات فروش مقاله و پایان نامه

مجازات فروش مقاله و پایان نامه