مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 21:032014-10-20سياسي

دهه نخست آبان ماه انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات کردستان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان کردستان در دهه نخست آبان ماه جاری در سنندج خبرداد.

- حجت الاسلام رحیم جعفری در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تقویت فعالیت های رسانه ای و تلاش در مسیر انسجام بخشی به فعالیت ها در این حوزه از اولویت های این اداره کل به شمار می آید.

وی افزود: حمایت و تقویت تشکل های رسانه ای می تواند زمینه را برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها در این حوزه ایفا کند و خوشبختانه در سایه انسجام به عمل آمده در بین اهالی رسانه استان تاکنون 5 دوره هیئت مدیره خانه مطبوعات برگزار شده است.

جعفری تصریح کرد: پس از ارسال اساسنامه جدید ابلاغی از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دفاتر نشریات محلی، سراسری و خبرگزاری ها و بارگذاری این اساسنامه بر روی پرتال اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد استقبال اصحاب رسانه بودیم.

وی افزود: در مجموع 16 نفر از اهالی رسانه استان که دارای شرایط لازم برای احراز پست هیئت مدیره و بازرسان را داشتند نامزدی خود را برای ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان اعلام کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اعلام کرد: برای تصدی دو پست بازرسی چهار نفر و برای تصدی هفت پست اعضای هیئت مدیره نیز 12 نفر کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه نخست آبان ماه انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات کردستان برگزار می شود

دهه نخست آبان ماه انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات کردستان برگزار می شود