مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 20:582014-10-20سياسي

معاون اوقاف مازندران: رای 140 پرونده اختلافی موقوفات به نفع موقوفه صادر شد


معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: رای 140 پرونده اختلافی موقوفات مازندران در محاکم قضایی به نفع موقوفه صادر شد.

- " در ساری بر امر ترویج و تبلیغ سنت حسنه وقف در سراسر مازندران تاکید کرد و بیان داشت: هرچه زمان به جلوتر می رود این امر الهی به صورت شایسته تر به مردم معرفی می شود.

معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه طرح ها و برنامه های خوبی در سازمان اوقاف در حال اجرا است، افزود: مسئولان اوقاف مازندران با تلاش و همت مضاعف نگاه های خود را به ترویج و تبلیغ سنت ماندگار وقف معطوف کردند.

باقرزاده با بیان اینکه اوقاف در مقابل موقوفات و نیت واقف وظیفه شرعی دارد، تصریح کرد: فعالیت اوقاف بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

این مسئول اجرای صحیح و امینانه نیت واقف را یکی از سیاست های اصلی سازمان اوقاف دانست و گفت: اوقاف در تمامی شرایط به نیت واقف عمل می کند و در حفظ حق و حقوق موقوفات کوتاه نمی آید.

باقرزاده از پیگیری مستمر پرونده های دعاوی موقوفات در محاکم قضایی خبر داد و بیان کرد: این پیگیری ها توسط معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف مازندران صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اوقاف مازندران: رای 140 پرونده اختلافی موقوفات به نفع موقوفه صادر شد

معاون اوقاف مازندران: رای 140 پرونده اختلافی موقوفات به نفع موقوفه صادر شد