مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 20:532014-10-20ورزشي

سخنگوی هیئت تکواندو مازندران خبر داد حضور 5 تکواندوکار مازندرانی در اردوی تیم ملی


مسئول روابط عمومی و سخنگوی هیئت تکواندو مازندران، گفت: پنج تکواندوکار مازندرانی به عضویت اردوی تیم ملی انتخاب درآمدند.

- " در سوادکوه با اشاره به اینکه پنج تکواندوکار مازندرانی در رقابت های قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان موفق به کسب مدال طلا و نقره و برنز شدند، اظهار داشت: سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور با حضور 220 تکواندو کار از 30 استان در استان خوزستان برگزار شد.

مسئول کمیته روابط عمومی هیئت تکواندو مازندران با بیان اینکه مازندران با کسب دو مدال طلا، دو نقره، یک برنز و 54 امتیاز به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت، گفت: تهران با کسب یک مدال طلا، چهار نقره و 52 امتیاز نایب قهرمان شد و استان البرز با کسب یک مدال طلا، سه برنز و 38 امتیاز به عنوان سومی رسید و زنجان با کسب یک مدال طلا، دو برنز و 34 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 32 تکواندو کار منتخب به اولین مرحله انتخابی تیم ملی ایران راه یافتند، خاطرنشان کرد: پنج نماینده مازندران در اولین مرحله انتخابی تیم ملی تکواندو ایران حضور دارند.

عرب افزود: جواد امیری با کسب مقام اول در وزن منفی 58 کیلوگرم، روح الله ابراهیمی با کسب مقام اول در وزن منفی 68 کیلوگرم، رضا حبیبی با کسب مقام دوم در وزن منفی 74 کیلوگرم، علی محمد پور با کسب مقام دوم در وزن مثبت 87 کیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی هیئت تکواندو مازندران خبر داد حضور 5 تکواندوکار مازندرانی در اردوی تیم ملی

سخنگوی هیئت تکواندو مازندران خبر داد حضور 5 تکواندوکار مازندرانی در اردوی تیم ملی