مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 18:582014-10-20پزشكي

دانشکده فناوری های نوین پزشکی شهیدبهشتی راه اندازی شد


دانشکده فناوری های نوین پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی راه اندازی شد.

- "، علی اصغر پیوندی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم افتتاحیه رسمی دانشکده فناوریهای نوین پزشکی گفت: امروز به صورت نمادین ارتباط دانشگاه با صنعت کلید می خورد و امیدواریم افتتاح این دانشکده  به کاهش دغدغه ها و مشکلات نظام سلامت منجر شود.

پیوندی در این مراسم با بیان اینکه توسعه علم و فناوری در دنیا با شتاب بسیار زیادی حرکت می کند، گفت: بکارگیری علم و فن آوری در تشخیص و درمان بیماریها به ایجاد رشته های بین رشته ای نظیر نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، سلول درمانی، مهندسی بافت و پزشکی ترمیمی شده است که این رشته ها پل ارتباطی بین علوم پایه و بالینی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: همه دانشگاهها از جمله دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی موظف هستند در راستای اقتدار علمی و گسترش علم و فناوری با همکاری اساتید و پیشکسوتان و صاحبنظران و پژوهشگران تلاش کنند.

وی گفت: از سالها پیش نیاز به تجمیع، توسعه و جهت دهی و سازماندهی و راه اندازی دانشکده ای با عنوان فناوریهای نوین پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی احساس می شد که با تلاشهای همکاران در سالهای قبل، مجوزها اخذ و مقدمات راه اندازی این دانشکده فراهم شد و در نهایت در بهمن ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده فناوری های نوین پزشکی شهیدبهشتی راه اندازی شد

دانشکده فناوری های نوین پزشکی شهیدبهشتی راه اندازی شد