مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 17:582014-10-20ورزشي

کاراته کاهای قزوینی عازم مرحله دوم لیگ کاراته جوانان کشور شدند


تیم کاراته استان قزوین با پیروزی مقابل رقیبان راهی مرحله دوم رقابت های لیگ کاراته جوانان باشگاه های کشور شد.

- " از قزوین، هفته هفتم رقابت های مرحله نخست لیگ کاراته جوانان باشگاه های کشور جام آینده سازان در حالی با برگزاری 16 دیدار به پایان رسید که تیم هیئت کاراته قزوین با پیروزی مقابل تیم های شهر قدس و آکادمی نوری تهران موفق شد جواز حضور در مرحله دوم این رقابت ها را به دست آورد.

کاراته کاهای استان قزوین در نخستین دیدار خود در این پیکارها مقابل تیم یوشیتا شهر قدس به روی تاتامی رفتند که در پایان با نتیجه 16 بر 4 موفق شدند این تیم را از پیش رو بردارند.

تیم هیئت کاراته قزوین در دومین بازی خود نیز به علت حاضر نشدن کاراته کاهای تیم آکادمی نوری تهران برنده از روی تاتامی خارج شدند و با دو برد متوالی دراین هفته درمجموع موفق شدند حضور در مرحله دوم مسابقات لیگ کاراته جوانان باشگاه های کشور جام آینده سازان را جشن بگیرند.

کاراته کاهای استان که در گروه هفتم این پیکارها قرار داشتند، به عنوان تیم دوم این گروه به همراه تیم هیئت کاراته اردبیل راهی مرحله بعدی رقابت های لیگ کاراته جوانان باشگاه های کشور شدند.

محمد صادق بابایی رییس هیئت کاراته استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به صعود کاراته کاهای تیم هیئت کاراته قز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته کاهای قزوینی عازم مرحله دوم لیگ کاراته جوانان کشور شدند

کاراته کاهای قزوینی عازم مرحله دوم لیگ کاراته جوانان کشور شدند