مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 17:382014-10-20ورزشي

رییس هیئت تکواندو استان کردستان: کردستان نیازمند احداث هتل ورزش است


رییس هیئت تکواندو استان کردستان گفت: کردستان نیازمند احداث هتل ورزش است.

- " از سنندج، فرزین لطف پوری امشب در گردهمایی رؤسای هیئت های ورزشی و مراسم تجلیل از قهرمانان جهانی، آسیایی و بین المللی استان کردستان، اظهار کرد: پرداختن به ورزش مدارس از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی، نیاز ورزش را ایجاد زیرساخت ها و فضای مناسب دانست و ادامه داد: متأسفانه هنوز و پس از گذشت چند سال، احداث سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گولان به سرانجام نرسیده است.

رییس هیئت تکواندو کردستان با اشاره به وجود دو خوابگاه ورزشی در مرکز استان، تصریح کرد: ظرفیت این دو مکان تنها 140 نفر است که جوابگوی نیاز ورزشکاران میهمان را نمی دهد.

لطف پوری با بیان اینکه در هنگام میزبانی رقابت های ورزشی ملی، باید میهمانان را به خوابگاه های دانشگاه ها و نظایر آن منتقل کنیم، خاطرنشان کرد: این در حالی است که استان های همجوار ما "هتل ورزش" دارند و احداث این مکان نیز نیاز ورزش کردستان است.

وی با گلایه از اینکه دستگاه ورزش استان فاقد فضا و امکانات مناسب آموزشی است، گفت: کلاس های مربیگری نیز با کمترین امکانات در رشته های مختلف برگزار می شود.

رییس هیئت تکواندو کردستان، این موضوع را ناشی از عدم ثبات مدیریت در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان طی سال های گذشته و نبود حمایت از هیئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت تکواندو استان کردستان: کردستان نیازمند احداث هتل ورزش است

رییس هیئت تکواندو استان کردستان: کردستان نیازمند احداث هتل ورزش است