مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 15:372014-10-20اجتماعي

گرفتار شدن 140 خودروی سواری در ارومیه در آب


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در ارومیه بر اثر بارش شدید باران 140 خودروی سواری در آب گرفتار شدند که با تلاش نیروهای امدادی رهاسازی شدند.

جابر ثوابی افزود:بارش شدید و ناگهانی باران و برف شب گذشته در ارومیه موجب غافلگیری شهروندان و رانندگان در نقاط و معابر مختلف شهری شد به طوری که تعداد 300 شهروند و بیش از 140 خودروی سواری در نقاط مختلف این شهر گرفتار سیل و آبگرفتگی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به آبگرفتگی در نقاط مختلف افزود: بیشتر زیرگذرها، معابر اصلی سطح شهر ارومیه و بسیاری از منازل مسکونی دچار آبگرفتگی شده بود که با اعزام به موقع نیروهای امدادی در کوتاه ترین زمان امدادرسانی شد.

وی افزود: در حال حاضر تردد در راه های مواصلاتی شهری با سهولت انجام شده و مشکل خاصی در تردد خودروهای سواری وجود ندارد.

ثوابی تصریح کرد: هم اکنون در محور مواصلاتی جاده بند، تعدادی خودرو در آب گرفتار شده اند که نیروهای امدادی در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان توصیه های امدادی افزود: مردم تا حد ممکن از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و اگر مجبور به سفر باشند جیره خشک و پتو به همراه داشته و از پر بودن شارژ تلفن همراه خود اطمینان داشته ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتار شدن 140 خودروی سواری در ارومیه در آب

گرفتار شدن 140 خودروی سواری در ارومیه در آب