مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 13:032014-10-20ورزشي

"پرواز فلامینگوها بر فراز شهر عاشقان والیبال"


این جشنواره برای تجلیل از بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه برپا شده که توانستند نه تنها در ایران بلکه پنج بازیکن این تیم توانستند کسب مقام جهانی و مدال طلای اینچئون را برای ما به ارمغان آورند.

- برای نخستین بار جشنواره پرواز فلامینگوها بر فراز شهر عاشقان والیبال و آیین رونمایی از تیم والیبال لیگ برتری شهرداری ارومیه با حضور حدود شش هزار علاقه مند توپ و تور، در سالن دو هزار نفری شهید باکری ارومیه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از ایرنا، حضور پرشور اقشار مردم والیبال دوست ارومیه در این مراسم جلوه خاصی به این جشنواره بخشیده بود.

در حالی که قرار بود این مراسم از ساعت 3 بعد از ظهر آغاز شود ولی یک ساعت قبل از موعد مقرر ظرفیت سالن دو هزار نفری شهید باکری ارومیه به اندازه چند برابر پر شده بود.

شهردار ارومیه در ابتدای این مراسم در سخنانی ضمن خوش آمدگویی به هوادارن والیبال دوست اظهار کرد: خوشحالیم که باشگاه شهرداری ارومیه بار دیگر توفیق پیدا کرده به نمایندگی مردم ورزش دوست ارومیه برای چهارمین سال متوالی در رقابتهای لیگ برتر کشور تیم داری می کند.

محمد حضرت پور افزود: این جشنواره برای تجلیل از بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه برپا شده که توانستند نه تنها در ایران بلکه پنج بازیکن این تیم توانستند کسب مقام جهانی و مدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"پرواز فلامینگوها بر فراز شهر عاشقان والیبال"

"پرواز فلامینگوها بر فراز شهر عاشقان والیبال"