مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 12:082014-10-20اجتماعي

تخریب چندین واحد بازیافت ضایعات آلومینیوم و کوره زغال


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستانهای شهریار و ملارد از جمع آوری، تعطیلی و تخریب چندین واحد بازیافت آلومینیوم و کوره زغال با حکم مرجع قضایی در سطح شهرستان شهریار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عزیز عبدل زاده با اعلام این خبر گفت: افزایش بی رویه تعداد کوره های غیر مجاز تولید زغال چوب و بازیافت ضایعات آلومینیوم در سطح شهرستان شهریار، مشکلاتی را از جمله قاچاق چوب و تخریب باغات، تغییر کاربری اراضی کشاورزی ، مزاحمت جهت اهالی منطقه و ایجاد آلودگی هوا ایجاد کرده است.

وی افزود: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های شهریار و ملارد پس از صدور اخطاریه های لازم و اخذ دستور مرجع قضایی بر جلوگیری از فعالیت کوره های غیر مجاز، توقیف و تخریب تاسیسات در جهت پیشگیری از وقوع جرم اقدام کرد.

عبدل زاده با اشاره بیان اینکه اکیپ ویژه ای شامل نمایندگان فرمانداری و بخشداری ، ماموران فرماندهی انتظامی و کلانتری، جهاد کشاورزی، امور اراضی، دهداریها و سایر نهادها تشکیل شد تصریح کرد: این اکیپ روز گذشته در محل عملیات واقع در روستای قشلاق حاضر و در طی هفت ساعت عملیات ویژه حجم بسیار زیادی چوب دپو شده در محل واحدهای تولید زغال را توقیف و به محل از قبل تعیین شده منتقل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب چندین واحد بازیافت ضایعات آلومینیوم و کوره زغال

تخریب چندین واحد بازیافت ضایعات آلومینیوم و کوره زغال