مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 11:082014-10-20سياسي

حوزه های علمیه برای ترویج وقف های جدید با نیات حوزوی پیشقدم شوند


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه حوزه های علمیه برای ثبت وقفهای جدید با نیات مرتبط با حوزه کوشا باشند ، گفت: راهبرد جدید کمیته عالی وقف تلاش برای ثبت موقوفات جدید با نیت طلاب و حوزه های علمیه است که برای حوزه های علمیه هر استان سهمیه ای مشخص شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، با اشاره به برگزاری و تشکیل کمیته عالی وقف در استان های مختلف اظهارداشت: احیاء موقوفات مرتبط با حوزه های علمیه و طلاب، اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین خیراندیش و هماهنگی و همگرایی بین سازمان اوقاف و امور خیریه و حوزه های علمیه سراسر کشور از اهداف تشکیل کمیته وقف است.

وی مدیریت هر چه بهتر موقوفات حوزه های علمیه برای بهره برداری و بهره مندی در جهت توسعه و تعالی حوزه های علمیه را از دیگر اهداف فعالیت کمیته عالی وقف یاد کرد و اظهارداشت: تلاش می شود ایجاد وقف های جدید با موضوع حوزه های علمیه در اولویت اقدامات قرار گیرد.

حجت الاسلام شرفخانی اظهار کرد: کمیته عالی وقف با تدبیر دفتر مقام معظم رهبری در زمینه احصاء، احیاء و اجرای نیات واقفین با موضوع طلاب و مدارس علمیه تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه برای ترویج وقف های جدید با نیات حوزوی پیشقدم شوند

حوزه های علمیه برای ترویج وقف های جدید با نیات حوزوی پیشقدم شوند