مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 11:032014-10-20اقتصادي

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد بهره برداری از مخزن تصفیه فاضلاب شهر جدید هشتگرد


مخزن تصفیه فاضلاب شهر جدید هشتگرد به بهره برداری می رسد.

- " از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در دومین نشست خود با اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با تأکید بر لزوم توسعه خدمات رسانی ها و افزایش طرح ها و پروژه ها گفت: بر اساس اعلام اداره کل آبفای استان البرز مخزن تصفیه فاضلاب شهر جدید هشتگرد تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با تأکید بر این که خدمات رسانی به مردم مهمترین وظیفه مسئولان بوده و باید در این مسیر از هیچ کوششی فروگذاری نکنند، افزود: برای برون رفت از مشکلات و کمبودهای موجود در این منطقه باید تعامل و هماهنگی بیشتری در بین مسئولان باشد تا بتوانند با استفاده از ظرفیت های موجود در مسیر سازندگی و توسعه بیشتر این شهرستان گام بردارند.

پالیزگیر در ادامه سخنان خود با بیان این که یکی از مهمترین مشکلات کمبود آب است افزود: برنامه ریزی برای برون رفت از بحران بی آبی برای فضای سبز در سال آتی مورد تاکید قرار داد لذا با توجه به اعلام اداره کل آبفای استان البرز مبنی بر بهره برداری از مخزن تصفیه فاضلاب شهر جدید هشتگرد بخشی از آب فضای سبز این منطقه تأمین خواهد شد.

وی گفت: خطوط انتقال فاضلاب در شهر هشتگرد از سال گذشته به اتمام رسیده و اداره آبفا برای تملک زمین هشت هکتاری ساخت تصفیه خانه تسریع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد بهره برداری از مخزن تصفیه فاضلاب شهر جدید هشتگرد

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد بهره برداری از مخزن تصفیه فاضلاب شهر جدید هشتگرد