مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 11:022014-10-20دانش

افزایش همکاری پژوهشگاه اقیانوس شناسی با محیط زیست


رییس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی از همکاری معاونت دریایی سازمان محیط زیست با پژوهشگاه در زمینه های مخاطرات دریایی ،جریان های شکافنده، سونامی و پایش دریای خزر، خلیج فارس و عمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ؛ دکتر وحید چگینیگفت : در جلسه اخیری که با مسئولان معاونت دریایی سازمان محیط زیست برگزار شد، این سازمان برای همکاری با پژوهشگاه در زمینه های مختلف اعلام آمادگی کرد.

رییس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی هدف از برگزاری این جلسه مشترک را تمرکز روی سه موضوع ارزش اقتصادی زیستگاه های حساس دریایی با جنبه های حقوقی، بحث مخاطرات دریایی و جریان های شکافنده و سونامی و همچنین پایش دریاهای خزر، خلیج فارس و عمان بیان کرد.

وی ادامه داد : مسئولان معاونت دریایی محیط زیست به شدت از میزان مرگ و میر در آبهای خزر اظهار نگرانی کردند و خواستار همکاری با پژوهشگاه در بحث جریان های شکافنده به منظور کمک به کاهش غرق شدگی گردشگران در دریای خزر شدند.

چگینی تاکید کرد: همچنین قرار شد کارشناسان محیط زیست در انجام گشت های تحقیقاتی با پژوهشگاه همکاری کنند.

وی یادآور شد: در بحث ارزش اقتصادی زیستگاه های حساس دریایی، همکاری پژوهشگاه و محیط زیست به منظور حفاظت از جنگل های حرا و مرجان ها مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری پژوهشگاه اقیانوس شناسی با محیط زیست

افزایش همکاری پژوهشگاه اقیانوس شناسی با محیط زیست