مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 10:032014-10-20پزشكي

سرانه های درمانی و بهداشتی البرزی ها افزایش می یابد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: با اجرای طرح تحول سلامت سرانه های بخش بهداشت و درمان استان به نیزان قابل توجهی ارتقا می یابد.

- حمید درفشی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهارکرد: دولت یازدهم برنامه های ویژه ای برای بهبود خدمات رسانی به مردم در همه حوزه ها به خصوص بخش بهداشت و درمان دارد.

وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت از مهم ترین طرح های این دولت در بخش بهداشت و درمان است.

درفشی خاطرنشان کرد: هم اکنون برخی از شهرستان های این استان با کمبود این سرانه ها مواجه هستند که لازم است تدابیر اساسی برای توسعه و ارتقاء این سرانه ها اندیشیده شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این که این استان با کمبود تخت های بیمارستانی مواجه است، گفت: امکانات درمانی در این استان پاسخگوی نیاز شهروندان نیست لذا لازم است تا برای ارتقاء این سرانه ها علاوه بر حمایت های دولتی از بخش خصوصی و سرمایه گذاران نیز استفاده شود.

وی با تاکید بر مشارکت بیشتر خیرین در افزایش امکانات بخش بهداشت و درمان استان، یادآورشد: هرچند تاکنون خیران کمک های بسیاری را به ما کرده اند اما با توجه به نرخ روزافزون جمعیت هنوز این سرانه ها در استان البرز با استانداردها فاصله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه های درمانی و بهداشتی البرزی ها افزایش می یابد

سرانه های درمانی و بهداشتی البرزی ها افزایش می یابد