مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 09:322014-10-20سياسي

اعلام برنامه های سیما به مناسبت ماه محرم (2 و پایانی)


دبیر شورای معرف سیما در ادامه نشست خبری تشریح برنامه های سیما به مناسبت ماه محرم با تاکید بر این که جدول برنامه های همه شبکه های سیما با ایام محرم منطبق شده است، گفت: شبکه سلامت برنامه حبیب دل ها را برای این مناسبت طراحی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر؛ حسن گروسی افزود: در شبکه افق هم برنامه های بسیاری طراحی شده است که از آن جمله می توان به برنامه من اینجا هنوز دلتنگم مربوط به معرفی عزاداری برخی کشورهای جهان اشاره کرد.

وی به دیگر برنامه های شبکه افق اشاره و اضافه کرد: برنامه نور هدایت ، زائرسرای مهران ، ضامن آهو ، یادداشت های عراق و برنامه ترکیبی عصر خمینی (ره) و همچنین برنامه نمایشی اباعبدالله و انیمیشن حضرت حر از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این شبکه در ماه محرم است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به اقدامات و نوآوری های امسال سیما در ماه محرم اشاره کرد و گفت: قرار است در هفتم محرم همایش سراسری قاسم ابن الحسن (ع) که با همکاری هیئت رزمندگان اسلام در برخی میدان های اصلی استان ها برگزار می شود از شبکه های سیما منعکس شود.

گروسی افزود: برنامه لبیک یا زینب (س) هم به انعکاس مراسم مهدیه های سراسر کشور و بقاع متبرکه می پردازد که این برنامه به منظور تجلیل از مادران، خواهران و همسران شهدای هشت سال دفاع مقدس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های سیما به مناسبت ماه محرم (2 و پایانی)

اعلام برنامه های سیما به مناسبت ماه محرم (2 و پایانی)